24 August 2010

KaLaU ItU TaKdIrNyA

kejujuran sangat penting bila kita knal aty seseorang,,tp ble kita dah jujur person tu xdpt terima,,berdosa kah kite??daripada aku terus menipu,,aku terus berpura-pura,,aku terus bertopeng di hadapannya,,aku terus curang terhadap perasaan ku sendiri,,adalah sewajarnya ak jujur padanya.. sesungguhnya ak xmahu sesuatu yang serius,, umurku masih muda,, cita-cita aku masih jauh,, matlamat ak lum tercapai,, aku harus gapai semua itu sebelum aku bercomitmen ngan sape2 pn,,
YA ALLAH,,
andai ini ujian darimu,, aku redha,, kalau benar ini jalan nya utk ak berubah,, ak redha,, aku harap org tu dpt ampun kn aku,,ak xde niat nk menipu sape2,, aku xde niat nk hancurkan harapan sesiapa,, tp ini soal hati,, knp aku perlu tinggal kn cita-cita,matlamat aku untuk sesuatu yg x pasti??? kenapa???
Sesungguhnya berdosa sesama manusia amatlah payah untuk dapatkn keampunan,,namun,sebagai umat islam aku da mohon ampun padanya,,aku dah jalankan tugas aku sebagai pemikul dosa,, antara org itu mahu ampun kan atau tidak,, aku berserah,,

YA ALLAH,,
peliharalah hamba mu ini,, dari sebarang hasrat dengki,dendam dan sakit ati,,
sesungguhnya kepada Engkau tempat aku meminta dan memohon perlindungan..

No comments:

Post a Comment