15 November 2010

tolong sayE kawan-kawan

Makin hari makin berdebar-debar dada ini. Tunggu tibanya kedatangan hari itu. Bukan tunggu hari menjelang dating tapi tunggu the first paper for our STPM examination.. Agak-agak soalan apa yang keluar subjek ekonomi? geografi? computing? pengajian am 1,2? siapa-siapa yang dapat apa2 mimpi kte share la together k.. hehehe.. buat solat banyak-banyak.. manala tahu soalan yang mimpi tu keluar.. hahaha.. tup2 dapat A.. serunya!! tapi sebelum berangan-angan nak dapat semua tu.. banyak ujian aku kena lalui.. Der!!!betul kata lu nk muntah.. study macam ade keretapi mengejar di belakang,study macam nk berlari takut terlepas flight je.. bila di kira-kira tinggal 2 hari je waktu persekolah..tinggal 8 hari je hari yang tinggal.. sebelum tibanya 23/11..penentu segala-galanya..



SAYA INGAT PADA KAMU

Kenapa saya ingat pada kamu? senyum kamu.. tawa kamu.. gelak kamu.. nasihat kamu.. suara garau kamu.. semua tentang kamu.. saya rindu waktu-waktu dahulu.. saat kita msih sama-sama share our problem.. saya nk buang semua tentang kamu.. saya nk cuba lupakan kamu.. saya cuba menidakkan kehadiran kamu dalam hati.. tapi tak mampu.. saya tetap ingatkan kamu.. saya rasa berdosa.. saya rasa bersalah.. teringatkan kamu.. saya lupa insan yang datang.. hulurkan perhatian.. hulurkan semangat.. hulurkan kasih nya.. (alamak,pe hal aku ni??) Awk!! saya mintak maaf.. saya masih ingatkan dia.. kadang-kadang awk biarkan saya alone..kadang-kadang awk ta care tentang saya.. sebab tu saya teringatkan dia.. tapi saya ta pernah salahkan awk.. saya ta pernah marahkan awk..sebab saya tahu..semua bergantung pada diri saya sendiri.. semua nya atas semangat saya sendiri.. ini keputusan yang saya sendiri ambil.. i have to face it! tapi..bila kadang-kadang awk tade dengan saya,saya terasa kita cm ta sehaluan..saya perlukan awk untuk lalui semua ini..p awk wat endah ta endah jer.. saya ta sanggup nk luah face 2 face or voice 2 voice.. saya tahu awk ta kn faham.. saya perlukan awk untuk lakukan semua ini..i need u!!!but u ignore me!! saya tahu awk ta sedar..awk rasa awk da lakukan yang terbaik.. terima kasih awk.. sya hargai semuanya..tapi belum cukup untuk bagi saya semangat..kadang-kadang mnitis air mata.. kadang-kadang menajam rasa marah.. kadang-kadang tertusuk rasa kecewa.. kenapa saya ta mampu luahkan semua ini pada awk..kenapa?? komunikasi sangat penting.. tapi kenpa rasa rasa malu?? kenapa saya rasa segan?? kenapa saya rasa ta layak luahkan semua ini? kenapa awk??

No comments:

Post a Comment