07 May 2011

Apa Pandangan Kamu?


  • Tanpa sedar rupanya aku langsung ta on blog..hahaha..khilaf nye ak..nsib ade mmber yg tnye tntg blog..actually password pn ak lupa td..hee..

  • tentang tahun ni tak banyak pun yg seronok..huhu..awl2 thun seronok..kerja kt maxs comm..berakhirnya aku kerja kt sne,berakhir jge la antara ak dan dia..so sad :,( jodoh ta panjang..hikhikhik..ignore it!!

  • dalam tahun ni aku kenal ramai kwan2 bru..my group edata..diorg sgt sporting..sgt positif..

17 julai 2011,bersamaan hari ahad,aku akan berdaftar masuk sebagai pelajar di UniKL MITEC..dalam jurusan Bachelor Of Industrial Logistics(Honours)..


beberapa persoalan untuk kamu jawab :



  1. aku layak atau tak?

  2. harus tak aku tunggu peluang lain?

  3. perlu tak aku lepaskan je peluang ni?

  4. agak2 korang aku akan menyesal tak?


  • heee..sila jawab la yerk..

No comments:

Post a Comment