07 July 2012

Trip To Kedah


: : setelah 21 tahun saya dilahirkan di muka bumi ini,baru ketika ini saya dapat pegang padi : :




: : see ? muka saya sangat bahagia sebab impian nak pegang padi tercapai juga. ok ena.kau jakun! : :



: : menara Alor Setar sudah ku tawan..haha !! : :



: : gula-gula hati saya ni yg sabar layan karenah saya.. muuahhx!! : :


: : peace ! ready tuk naik bukit bendera.. pening nak naik train. takut pn ade juga : :




: : nampak tak negeri Pulau Pinang kt belakang tu ? haha .. ak ad,kau hadee?? : :




: : Ya Allah.. aku geli dengan binatang tu. tapi demi menjaga kualiti gambar,aku senyum dalam terpaksa : :



: : penat menjelajah. dapat duk kat buai. although berkongsi dan sempit pun ktorang still pose cantik : :



: : kami cute.. pak arab n minah arab tu sporting.. : :


: : pakcik ni sweet. dia sanggup teman sye sepanjang perjalanan pulang ke johor.. love u so much : :

1 comment: